18 Nisan 2010 Pazar

Merhaba

Merhaba blog dünyası. Her zamanki gibi karanlık ve yalnız bir akşamdan farklı olarak bu sefer yalnızlığımı başkalarıyla da paylaşma kararı aldım.
Ben cosinus, 22 yaşında bilgisayar mühendisliği okuyan bir öğrenciyim. Hayatımın çok büyük bir kısmını(6 yıl) üniversitede geçirdim ve bu gidişle de birkaç yıl daha geçirmeye devam edeceğim.
Son 5 yılın aksine, bu sene ders çalışmaya başladığım için hayatımın en zor yıllarından birini geçiriyorum. Ders çalışma isteğim ve dikkatimi dağıtan milyonlarca şey arasında sürekli tercihler yapmam gerekiyor ve hala yeteri kadar başarılı değilim. Önümüzdeki günler daha da zorlu olacak gibi gözüküyor.
Son 3 aydır üstümde saçma bir üzüntü var, durduk yere bunalıma girip üzgün üzgün geziyorum. Eskiden kötü havalara bağlıyordum ama havalar da düzeldi. Sanırım sorun bende ama henüz nasıl düzelteceğimi bilmiyorum.
İlk yazımda teknik detaylara girmek istemedim çünkü haddinden fazla mühendis! bir insanım, zamanla yeteri kadar sıkacağımı düşünüyorum.

Bitirirken: Carter Burwell: In Bruges - Prologue çalıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder